poniedziałek, 8 października 2012

Notka 3 Fabuła. Tanaga Uchiha.

                                         Tanaga Uchiha

Witam w notce! Tytuł to: Mój Uczeń.

Kiedy wyruszyłem do lasu, spotkałem dziwnego człowieka i zacząłem z nim rozmawiać.

Sei: Kim Jesteś?
Nieznajomy: ja jestem Tanaga Uchiha
Sei: Więc ktoś jeszcze przeżył.
Tan: Przybyłem z tobą walczyć!

Po walce, gdy pokonałem Tanagę.

Tan: Jesteś tak silny, jak przypuszczałem. Przyjmij mnie na swojego ucznia.
Sei: Spoko i tak nie mam nic do roboty.

I tak rozpocząłem trening Tanagi. Po treningu poszedłem do liderka.

Sei: Ee! Liderek!
Pai: Co!
Sei: Może do nas dołączyć mój uczeń?
Pai: Nie!
Sei: Albo się zgodzisz albo cię na złomie sprzedam za 5 zł.
Pai: Ok, ok! Tylko zostaw kolekcję śrubek

Po rozmowie z liderkiem poszedłem to Tanagi.

Sei: Możesz do nas dołączyć, tylko poznaj Arisę. To nieprzewidywalna i ZUA dziewczyna.
Tan: Już się jej boje! (>.<)


I to już koniec. Do zobaczenia

5 komentarzy:

  1. Ake: Tana, bój się jeszcze bardziej! Arisa to potwór i ZUO wcielone!
    Ari: Ona ma racię...
    Tobi: Prawda! Tobi mówi Arisa-Sama jest potworna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwszę arisa ja sie ciebie nie boje i ty nie jestes ZUO wcielone tylko NEO wcielone. Po drugie ciekawa notka a liderka to możla w lombardzie jako pralke sprzedać za złotowkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Tana, powinieneś napisać: ,,Ja się ciebie nie boję, bo mam w dupie dwa naboje, a deidara ma jeden wielki co porozwalał wszystkie żelki(strzeż się hidan)"

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanuś, uważaj sobie, bo cię ta pralka za złotówkę wysadzi na księżyc. Oi minna! (też kocham to mówić...) Ta notcia jest Nyappuśna! Kuzynku, nie wiedziałam, że aż tak za mną tęsknisz, żeby o tym pisać pod komami u akeś.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co dziwisz sie tak o mnie zadbalas kirusu

    OdpowiedzUsuń