środa, 10 października 2012

Specjal. Prezenty Seiryo.

                                      Ohayoo! Teraz mały specjal notki.


Wparowałem do kuchni z całą paczką prezentów dla akasiów.

Oki wiec najpierw Deidara

Dei: Co dostanę? Do dostane!?
Sei: Ksiażkę.
Dei: Jaką?
Sei: "Sztuka dla idiotów"

Deidarze zrzedła mina.

Oki tera Pein.

Pei: ja tez coś dostane!? a co mnie to obchodzi... 'mówi szeptem'
Sei: Dostaniesz też ksiażkę. Każdy dostanie jakąś.
Pei: Jaka?
Sei; "Kolekcja Aluminium"

Wybaczcie Pein poszedł do kącika EMO. Myślałem, że trafiłem z prezentem...

To teraz Sasori.

Sas: O, ja też ksiązkę?
Sei: Tak, tak...
Sas: Jaka?
Sei: "Lalki Ze Skarpet"
Sas: A jaka w tym zabawa!? Idę do pracowni przetestować techniki skarpet!!
Sei: Chyba mu się spodobało...

To teraz Tobi.

Tob: O teraz ja! Tobi is a goood boy!
Sei: Tobi, dostaniesz sagę książek.
Tob: Hurra!!
Sei: Tak 12 książek pod tytułem: "Zly Chlopiec".

Tobi burknął i poszedł do Peina.
Teraz Kakuzu.

Kak: O teraz ja.
Sei: Oki już mowie co dos..
Kak: Tak, tak, książkę, wiem. Ale jaką?
Sei: "Pomoc Ubogim".
Kak: EEEEeeeee...

I tak cały czas tak robi... Ciekawe czemu?
Miejsza! Teraz Konan.
Kon: O ja tez coś mam!
Sei: Tak Ks...
Kon:Książka, ale jaka?
Sei: Jak zniszczyć sztukę origami  "AntyOrigami"

Oki, Konan się rozpłakała.
Nie wiedziałem, że aż z takim szczęściem przyjmie prezent.
Teraz Zetsu

Zet: o! Teraz ja!
Sei: dostaniesz przepisy kuchenne.
Zet: jakie?
Sei: "Jedzenie Dla Wegetarianina"

Zetsu zakopał się pod ziemią.
To teraz  Itachi.

Ita: Co masz dla mnie?
Sei: Książkę.
Ita: Moglem się domyślić.. A jaką?
Sei: "Jak Usunąć Zmarszczki"

Itachi poszedł do pokoju, opłakiwać twarz.
No trudno... Teraz Kisame.

Kis: A co ja dostanę?
Sei: Książkę i prezent.
Kis: Oo coś nowego... Jaka książka?
Sei: "Patroszenie" Zestaw z Nożem.

Kis: Sei, czemu mi to robisz? T___T - Odparl kisame.
Nie ważne... -.- Teraz Hidan.

Hid: O! Ja dostanę coś z pompą...
Sei: Tak, tak...
Hid: Książkę pewnie.
Sei: O! Ty jednak myślisz!
Hid: Ejj!
Sei: Ty dostaniesz "Kastracja dla wtajemniczonych"

To już koniec specjala miłego komentowania!



A wiec kończymy!

2 komentarze:

  1. Lol! Trafiłeś w sedno jak każdego unieszczęśliwić! Oprócz Sasoriego, który poszedł testować techniki skarpet no jutsu.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ari: A dla mnie jaką masz książkę?
    Ake: A dla mnie?
    Reszta Aka: T______T + (T)) + T|T + T/___\T + T::T + T.\ (żeby nie było: większość aka + tobi + zetsu + itacz + pein + deidara )

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol zgadzam się z akemi. ale tak z innej beczki co masz dla mnie

    tera link do super zdjęcia

    http://i871.photobucket.com/albums/ab279/elecktrostorm/TuxTobi.png

    OdpowiedzUsuń