wtorek, 9 października 2012

                 Trochę Fabułki oraz Specjala

Uwaga: Dzieciom poniżej 15 roku życia i Kirze mogą skoczyć hormony. XD


Po pokonaniu Arisy rozpoczęliśmy rozmowę

Sei: Po co mnie wyzwałaś na pojedynek!?
Ari: Bo demonek mi kazał!
Sei: Mogę wejść do twojej głowy?
Ari: Ok.


W głowie Arisy:

Sei: EE ty demonek!
Dem: Czego chcesz w moim domku!?
Sei: Czemu kazałeś Arisie ze mną walczyć!
Dem: Ponieważ takie dostała zadanie, a jak ci się nie podoba, to walcz ze mną!
Sei: Ja nie ale mój demon z doba powalczy "właściwie demonka ale szczegóły :P"

Po 5 minutowej walce domonek został pobity że aż strach.

Dem: Dobra, już dość
Sei: I nigdy nie dawaj takiej misji Arisie! Zrozumiano?
Dem: Tak, tak...


To koniec części fabuły pokażę wam tylko moją demonicę

                 Specjal: Robimy Żart Hidanowi


Wiec wziąłem do pomocy Deidarę i Kakuzu.

Sei: Co wy na to, żeby zrobić żart Hidanowi.
Dei-kak: Ok

Weszliśmy do pokoju Hidana i Deidara rozrobił trochę gliny.

Sei: Dobra Deidara, teraz zrób z tego czopka  i wsadź mu do tyłka":P"
Dei: Ok, ok. =.=
Sei: A ty Kakuzu zaszyj mu dupę
Kak: Moje ulubione zajęcie...=.=

Kiedy poszliśmy na obiad, Hidan wybiegł i zaczął wrzeszczeć: ,,Ktoś mi zaszył dupę!!"

Deidara: Zobaczcie teraz:  Zabójcza technika przeczyszczenia! Wybuchowy czopek!

Koniec Specjalu

___________________________________________________________________________________

Pewnie nie zauważyliście, ale dodałem przycisk Like it. Klikajcie!



2 komentarze:

  1. Fajna notka ale te zdjęcie było żałosne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ari: No jak to!? Nawet jeszcze nie było pojedynku, a ty już piszesz, że mnie pokonałes!? No weź!
    Ake: A ja chciałam dać taki super opis walki... O.Q Idę do kącika Emo!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Dupie Hidana też życzymy ittadakimasu! Akemi jest chwilowo niedostępna, bo siedzi w kąciku Emo i ryczy, więc pisze całe aka(oprócz hidana). Polecamy blog pewnej osoby.

    INSTRUKCJA:

    1. Włączyć GOOGLE.PL
    2. WPISAĆ ,,Historie KatD".
    3. Zacieszać michę z mistrzowskiego bloga.

    OdpowiedzUsuń