niedziela, 7 października 2012

Fabuła notka 2 Zabójca i Demon

Witam was to znowu ja, Seiryo. Oto nowa nota! Będzie w niej Hidan xDD.




Kiedy wstałem rano zobaczyłem, że Arisa zniknęła, więc poszedłem do Hidana.


Sei: <Puk Puk>
Hid: Wejdź!

Po chwili gdy wszedłem do pokoju, Hidan rzucił się na mnie z kosą. Złapałem ją i rzuciłem Hidana o ścianę.


Hid: To boli!
Sei: Nie pier***!  Ty kochasz ból!
Hid: No w sumie racja!
Sei: Idiota...
Hid: Mówiłeś coś?
Sei: Nie, nie, a przy okazji wiesz gdzie jest Arisa?
Hid: Tak poszła na misje zabić naj przyjaciela.
Sei: Coo!? Idę ja powstrzymać!
Hid: Nie możesz tego zrobić.
Sei: A to czemu!?
Hid: Ponieważ wtedy Ariska nie odkryje swoich ukrytych mocy.
Sei: To jakoś to upozoruje!

Udało mi się dogonić Arisę i kiedy zapadła noc użyłem techniki genjutsu umysłu i tak demon myślał, że Arisa zabiła przyjaciela. Nigdy nie powiedziałem tego Arisie i pewnie się dowie od niego.


Koniec CDN

_________________________________________________________________

Hid: Czemu nie pozwoliłeś mu zginać!? Jashin-sama by cie pobłogosławił!

Kaku: Zamknij się Hidan, bo cię zabiję!

Hid: Mówisz, jak byś mógł to zrobić!


4 komentarze:

  1. Ari: Co!? To Katsumi żyje!? Katsumi-kun! Biegnę do ciebie!
    Ake: =.= Arisie coś się zrobiło nie tak z głową... A mniejsza... Świetna improwizacja hidana. Umiesz go udawać.
    Hid: Na reszcie! *.* Jestem gwiazdą!
    Ake: Zamknij pysk bo pokroję i nie pozszywam1
    Hid:
    Ake: Ghahahahahahaha! Jestem ZUA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Kuzynku! Nie wiedziałam, że ty piszesz blogi! A po za tym właśnie, że Hidan pier***! Mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hidan to jest debil ale przyznaje kose ma fajną i kira świetny komentarz a ty akemi zawsze takie dlugie komcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa... Arisa jest popieprzona, więc muszę ją tłumaczyć w każdym komie =.=

    OdpowiedzUsuń